Warszawska edycja Runmageddonu z UberEATS

piątek, 26 maja 2017

 

Runmageddon, największy cykl biegów przeszkodowych w Polsce, nawiązał współpracę z UberEATS. W ramach zawartej umowy, aplikacja UberEATS będzie promowana wśród Uczestników warszawskiej edycji Runmageddonu.

 

To pierwsza współpraca pomiędzy tymi firmami. W jej ramach, aplikacja została partnerem warszawskiej edycji Runmageddonu i będzie promowana w trakcie jego trwania oraz w komunikacji digitalowej związanej z imprezą. Uczestnicy warszawskiego Runmageddonu otrzymają także unikalne kody promocyjne do wykorzystania w aplikacji UberEATS.

Współpraca jest częścią tzw. regionalnej oferty Runmageddonu, która umożliwia firmom stanie się sponsorem lub partnerem marki Runmageddon w zakresie dotyczącym pojedynczej imprezy a nie całości cyklu (obecnie składającego się z 16 imprez, odbywających się na terenie całego kraju).

 

„Rozpoczynamy współpracę z UberEATS, aplikacją, która podobnie jak Runmageddon, jest innowacyjna, nowoczesna i rozwija się niezwykle dynamicznie. To dla nas kolejny dowód, że Runmageddon to nie tylko największy cykl biegów przeszkodowych w Polsce ale również doskonała i efektywna platforma komunikacji marketingowej dla innowacyjnego biznesu. Dwie modne i „gorące” marki łączą siły.” – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes Runmageddon.

Runmageddon Warszawa odbędzie się już w najbliższą sobotę, 27 maja, na Wawrze. Do udziału w biegu zapisało się blisko 5 tysięcy uczestników, których na trasie i w strefach kibica dopingować będą setki widzów. 

 

Runmageddon Wrocław - Partynice
05/07.04.2024