Office Manager / Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa Żoliborz
Region: mazowieckie

Zakres obowiązków:

• Obsługa administracyjna biura
• Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych
• Współpraca z działem finansowym i zakupowym oraz kontrahentami zewnętrznymi w zakresie dokumentów księgowych i płatności
• Sporządzanie prezentacji, raportów i analiz dla potrzeb Zarządu
• Obsługa korespondencji i przesyłek
• Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze i biurowe
• Zarządzanie wyposażeniem/wystrojem biura

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Dobra znajomość języka angielskiego 
• Skrupulatność i dobra organizacja pracy
• Status studenta
• Wiedza z zakresu rachunkowości lub prawa będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Pracę w luźnej atmosferze (nikt nie będzie od Ciebie wymagać krawata, no chyba że bardzo go lubisz),
• Możliwość współtworzenia najlepszej serii biegów przeszkodowych w Polsce,
• Rozwój i ogromny wpływ na wizerunek marki (wielkie i odpowiedzialne zadania czekają)


Osoby spełniające powyższe wymagania i zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie zarówno listu motywacyjnego jak i CV drogą elektroniczną do dnia na adres rekrutacja@runmageddon.pl.W tytule prosimy napisać ADMINISTRACJA.


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane przez nas oferty.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Extreme Events Sp. o.o. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Runmageddon Poznań Malta
27/28.04.2024