FAQ Global

Czy każdy może wziąć udział w imprezach Runmageddon Global?

Tak, w formule 100 lub 120 biorą udział przygotowani biegacze, formuły 50 są przeznaczona dla mało i średnio zaawansowanych amatorów biegów przeszkodowych i terenowych

Co oznacza „formuła 100”, „formuła 50”, „formuła 120”?

Formuła to ilość kilometrażu biegu etapowego – „100” oznacza, że przebiegniesz 100 kilometrów w sumie, w ciągu czterech dni imprezy.

Czy podczas imprezy mogę zmienić formułę biegu?

Tak, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie będziesz już klasyfikowany w punktacji.

Czy jest to bieg zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet?

Zdecydowanie tak.

Czy biegi Runmageddon Global są biegami typowo OCR (przeszkodowymi)?

Nie  – organizatorzy ustawiają na trasach do kilkunastu przeszkód – jako utrudnienia wykorzystywane są też charakterystyczne warunki terenowe. Ale Runmageddon Global ma też formułę „bez przeszkód” – biegacze decydujący się na udział w niej, nie pokonują przeszkód konstrukcyjnych, biegną po tej samej trasie co pozostali, a dla wyrównania szans w klasyfikacji dodaje się im minuty do ogólnego czasu za każdą z przeszkód.

Jakie warunki muszę spełnić, aby móc wziąć udział?

Każdy uczestnik musi bezwzględnie posiadać paszport, o dacie ważności równej dacie zakończenia eventu + 6 miesięcy. Musisz mieć także ukończone 18 lat (najpóźniej w dniu rozpoczęcia imprezy), posługiwać się językiem polskim lub angielskim oraz zaakceptować regulamin i wnieść w odpowiednim czasie opłaty. 

Gdzie dokładnie będą przebiegać trasy biegu?

Trasy planujemy podczas rekonesansów, które prowadzimy kilka miesięcy przed imprezą. Poznacie ich szczegóły najpóźniej podczas spotkania zawodników, które organizujemy na 2-3 tygodnie przed wyjazdem na imprezę.

Gdzie będziemy spali w trakcie imprezy?

Przewidujemy noclegi na biwaku oraz w hotelu. Biwaki są wyposażone w węzły sanitarne. O tym czy potrzebne będą nam śpiwory i maty, poinformujemy na spotkaniu 2-3 tygodnie przed imprezą.

Czy wszyscy biegną w jednej serii?

Tak, startujecie wszyscy razem.

Opłaciłem udział, ale nie mogę biec - co teraz?

Według regulaminu możesz odstąpić od zakupu do 7 dni po dokonaniu zapisu. Istnieje także możliwość odsprzedania pakietu innemu zawodnikowi.

Ile sztuk bagażu / rzeczy osobistych mogę ze sobą zabrać?

Możesz zabrać 1 sztukę bagażu rejestrowanego i 1 podręcznego. Waga i rozmiar bagaży są uzależnione od szczegółowych wytycznych linii lotniczych, którymi się przemieszczamy. O tym jakimi liniami lecimy poinformujemy Cię najdalej podczas spotkania organizacyjnego 2-3 tygodnie przed wyjazdem.

Kiedy otrzymam pakiet startowy?

Pakiety startowe wydajemy na spotkaniu organizacyjnym 2-3 tygodnie przed imprezą.

Czy będzie jakieś spotkanie przed wyjazdem?

Tak, planujemy spotkanie dla zawodników. O terminie i miejscu będziemy informować na bieżąco. Z reguły odbywa się ono w Warszawie, 2-3 tygodnie przed wyjazdem – jest transmitowane jako „live” w naszych mediach społecznościowych.

Chciałbym otrzymać fakturę za bieg

Nic prostszego - wystarczy, że napiszesz maila na adres ewelina.poplawska@runmageddon.pl podając w nim następujące dane: nazwę, adres i NIP firmy oraz imiona i nazwiska osób startujących oraz załączając potwierdzenie płatności.

Wpłaciłem wczoraj pieniądze i dalej czekam na weryfikację.

Spokojnie, lista zgłoszeń i wpłat jest weryfikowana ręcznie co ok. 72h. Jeżeli w danym terminie Twoje zgłoszenie dalej nie zostało poprawnie zweryfikowane, wyślij potwierdzenie wpłaty na ewelina.poplawska@runmageddon.pl

Czy po biegu będziemy mieć co robić?

Tak – podczas imprez planujemy program turystyczno – integracyjny. Będzie to okazja do zapoznania się z miejscową kulturą i atrakcjami.

Chcę zapłacić drugą część opłaty - jak mam to zrobić?

Wystarczy wykonać przelew na konto Extreme Events sp. z o.o.; 01-640 Warszawa o numerze: 34 1050 1025 1000 0090 8051 2081, w tytule podając nazwę imprezy, imię i nazwisko.

Co jest w cenie eventu?

W zależności od edycji pakiety mogą się różnić, ale zawsze w cenie są przeloty, noclegi, wyżywienie, woda pitna, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet startowy zawierający część wyposażenia do biegu (ubrania, elementy wyposażenia). W niektórych edycjach oferujemy również możliwość udziału w imprezie bez przelotu w pakiecie (dla tych zawodników, którzy dolatują sami lub mieszkają w kraju, w którym odbywa się impreza). Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem, skontaktuj się z nami na adres kontakt@runmageddon.pl

Czy na trasie będą punkty regeneracyjne?

Tak, na każdym etapie będą punkty regeneracyjne. Ich ilość jest uzależniona od etapu.

Co mam ze sobą zabrać?

Paszport ważny co najmniej sześć miesięcy od daty zakończenia imprezy, buty biegowe, sprzęt biegowy, pojemnik na wodę, plecak biegowy – o szczegółach tego co zabrać, dowiesz się podczas spotkania organizacyjnego. Przed wyjazdem (około 2-3 tygodnie przed wylotem) publikujemy listę rekomendowanych przez nas rzeczy do zabrania. Upewnij się, że przeczytałeś regulamin imprezy  – wymagane wyposażenie jest w nim podane.

Czy miejsce, do którego się udajemy jest bezpieczne?

Nie zabieramy uczestników w miejsca uznawane za niebezpieczne – każda impreza jest szczegółowo planowana, ich plany konsultowane i omawiane z ambasadami krajów - gospodarzy oraz z polskimi placówkami dyplomatycznymi. Na miejscu współpracujemy z władzami lokalnymi, aby zapewnić Wam odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

Czy mam wykupić sobie ubezpieczenie?

Nie ma takiej potrzeby – w ramach pakietu ubezpieczamy wszystkich uczestników imprezy.

Czy można używać kijków?

Tak, można.

Skąd wylatujemy?

Będzie to jedno z głównych lotnisk w Polsce. Informację podamy do 3 tygodni przed wylotem.

Runmageddon Poznań Malta
27/28.04.2024