Tak, w formule 100 lub 120 biorą udział przygotowani biegacze, formuły 50 są przeznaczona dla mało i średnio zaawansowanych amatorów biegów przeszkodowych i terenowych
Formuła to ilość kilometrażu biegu etapowego – „100” oznacza, że przebiegniesz 100 kilometrów w sumie, w ciągu czterech dni imprezy.
Tak, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie będziesz już klasyfikowany w punktacji.
Zdecydowanie tak.
Nie – organizatorzy ustawiają na trasach do kilkunastu przeszkód – jako utrudnienia wykorzystywane są też charakterystyczne warunki terenowe. Ale Runmageddon Global ma też formułę „bez przeszkód” – biegacze decydujący się na udział w niej, nie pokonują przeszkód konstrukcyjnych, biegną po tej samej trasie co pozostali, a dla wyrównania szans w klasyfikacji dodaje się im minuty do ogólnego czasu za każdą z przeszkód.
Każdy uczestnik musi bezwzględnie posiadać paszport, o dacie ważności równej dacie zakończenia eventu + 6 miesięcy. Musisz mieć także ukończone 18 lat (najpóźniej w dniu rozpoczęcia imprezy), posługiwać się językiem polskim lub angielskim oraz zaakceptować regulamin i wnieść w odpowiednim czasie opłaty.
Trasy planujemy podczas rekonesansów, które prowadzimy kilka miesięcy przed imprezą. Poznacie ich szczegóły najpóźniej podczas spotkania zawodników, które organizujemy na 2-3 tygodnie przed wyjazdem na imprezę.
Przewidujemy noclegi na biwaku oraz w hotelu. Biwaki są wyposażone w węzły sanitarne. O tym czy potrzebne będą nam śpiwory i maty, poinformujemy na spotkaniu 2-3 tygodnie przed imprezą.
Tak, startujecie wszyscy razem.
Według regulaminu możesz odstąpić od zakupu do 7 dni po dokonaniu zapisu. Istnieje także możliwość odsprzedania pakietu innemu zawodnikowi.
Możesz zabrać 1 sztukę bagażu rejestrowanego i 1 podręcznego. Waga i rozmiar bagaży są uzależnione od szczegółowych wytycznych linii lotniczych, którymi się przemieszczamy. O tym jakimi liniami lecimy poinformujemy Cię najdalej podczas spotkania organizacyjnego 2-3 tygodnie przed wyjazdem.
Pakiety startowe wydajemy na spotkaniu organizacyjnym 2-3 tygodnie przed imprezą.
Tak, planujemy spotkanie dla zawodników. O terminie i miejscu będziemy informować na bieżąco. Z reguły odbywa się ono w Warszawie, 2-3 tygodnie przed wyjazdem – jest transmitowane jako „live” w naszych mediach społecznościowych.
Nic prostszego - wystarczy, że napiszesz maila na adres ewelina.poplawska@runmageddon.pl podając w nim następujące dane: nazwę, adres i NIP firmy oraz imiona i nazwiska osób startujących oraz załączając potwierdzenie płatności.
Spokojnie, lista zgłoszeń i wpłat jest weryfikowana ręcznie co ok. 72h. Jeżeli w danym terminie Twoje zgłoszenie dalej nie zostało poprawnie zweryfikowane, wyślij potwierdzenie wpłaty na ewelina.poplawska@runmageddon.pl
Tak – podczas imprez planujemy program turystyczno – integracyjny. Będzie to okazja do zapoznania się z miejscową kulturą i atrakcjami.
Wystarczy wykonać przelew na konto Extreme Events sp. z o.o.; 01-640 Warszawa o numerze: 34 1050 1025 1000 0090 8051 2081, w tytule podając nazwę imprezy, imię i nazwisko.
W zależności od edycji pakiety mogą się różnić, ale zawsze w cenie są przeloty, noclegi, wyżywienie, woda pitna, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet startowy zawierający część wyposażenia do biegu (ubrania, elementy wyposażenia). W niektórych edycjach oferujemy również możliwość udziału w imprezie bez przelotu w pakiecie (dla tych zawodników, którzy dolatują sami lub mieszkają w kraju, w którym odbywa się impreza). Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem, skontaktuj się z nami na adres kontakt@runmageddon.pl
Tak, na każdym etapie będą punkty regeneracyjne. Ich ilość jest uzależniona od etapu.
Paszport ważny co najmniej sześć miesięcy od daty zakończenia imprezy, buty biegowe, sprzęt biegowy, pojemnik na wodę, plecak biegowy – o szczegółach tego co zabrać, dowiesz się podczas spotkania organizacyjnego. Przed wyjazdem (około 2-3 tygodnie przed wylotem) publikujemy listę rekomendowanych przez nas rzeczy do zabrania. Upewnij się, że przeczytałeś regulamin imprezy – wymagane wyposażenie jest w nim podane.
Nie zabieramy uczestników w miejsca uznawane za niebezpieczne – każda impreza jest szczegółowo planowana, ich plany konsultowane i omawiane z ambasadami krajów - gospodarzy oraz z polskimi placówkami dyplomatycznymi. Na miejscu współpracujemy z władzami lokalnymi, aby zapewnić Wam odpowiedni poziom bezpieczeństwa.
Nie ma takiej potrzeby – w ramach pakietu ubezpieczamy wszystkich uczestników imprezy.
Tak, można.
Będzie to jedno z głównych lotnisk w Polsce. Informację podamy do 3 tygodni przed wylotem.