Reklamacja
Zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony? Możesz złożyć reklamację w sposób opisany niżej.
Pamiętaj, że reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania prawidłowego użytkowania towaru.
- Przygotuj dane z zamówienia, które chcesz zareklamować. Znajdziesz je w korespondencji od nas z adresu @runmageddon.pl
- Wypełnij formularz wprowadzając wszystkie parametry z zamówienia i podaj przyczynę reklamacji.
- Wyślij formularz, który trafi do naszego Biura Obsługi, a potwierdzenie otrzymasz na adres e-mail.
- Potwierdzenie przyjęcia reklamacji koniecznie wydrukuj, podpisz i zachowaj.
- Zaczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia, które realizujemy do kilku dni roboczych.
- Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą na Twój adres e-mail i poinformuje Cię o dalszym procesie reklamacji.
- W sytuacji uznania zgłoszenia zlecimy w Twoim imieniu przesyłkę do paczkomatu lub kurierem, a etykietę nadawczą otrzymasz na e-mail.
- Zapakuj artykuły w oryginalne opakowania i koniecznie załącz podpisany dokument potwierdzenia.
- Wydrukuj etykietę nadawczą i naklej ją na paczkę, następnie dostarcz paczkę do paczkomatu lub zaczekaj na kuriera.
- Po odebraniu artykułów rozpoczniemy proces weryfikacji odesłanych artykułów.
- Po weryfikacji artykułów otrzymasz na Twój e-mail dodatkowe informacje lub zwrot należności
- Należność jest transferowana do pięciu dni na konto, z którego wykonana była opłata za zamówienie.