Sportowe wyzwanie, które pozwala nie tylko na zdobycie niezwykłych wspomnień i wielkiej satysfakcji, ale także na niesienie pomocy tym, którzy tego najbardziej potrzebują – tak w skrócie można zdefiniować Runmageddon Charity, czyli nowy, atrakcyjny projekt dedykowany firmom.
-Runmageddon Charity to nowość, w której do tej pory zdążyło wziąć udział prawie 250 osób z 13 różnych firm. Jest to inicjatywa bardzo mocno związana z ideą naszej marki, która zawsze podkreśla że pomoc to jedno z najważniejszych działań zarówno na trasie, jak i w życiu. Społeczność Runmageddończyków doskonale wie jak istotna jest pomocna dłoń innego uczestnika, podana na przeszkodzie w ciężkiej chwili – mówi Karol Czarnota, manager projektu Charity.
A Charity daje możliwość pomocy nie tylko na trasie. Firmy, które chcą wziąć udział w projekcie wybierają jedną, spośród ośmiu fundacji, na rzecz których Runmageddon przekazuje 20% wartości pakietu startowego. Każda z fundacji reprezentuje interesy różnych grup społecznych, swoim wsparciem można obdarzyć:
Charity to także fantastyczna okazja do integracji pracowników, którzy na trasie oprócz siły i charakteru, niejednokrotnie będą musieli nawiązać współpracę z innymi Uczestnikami. Dzięki temu nawiążą silną relację, która zaowocuje bardziej efektywną komunikacją w pracy. Firmy, które chcą wziąć udział w projekcie mają możliwość zakupu pakietu startowego na trzy formuły: Intro (149zł/os), Rekrut (199zł/os) oraz Classic (249zł/os). Drużyna może składać się z dowolnej ilości osób, a startujący mogą wybrać serię, która najbardziej im odpowiada. Podstawowy pakiet może zostać wzbogacony między innymi o nadruki na koszulki, dedykowane tabliczki na mecie, specjalny pakiet zdjęć czy film z trasy. Ponadto, firma przez kolejny rok może umieszczać w swoich materiałach informację o tym, której fundacji udzieliła wsparcia.
Więcej szczegółowych informacji można uzyskać na stronie www.runmageddon.pl/podejmij-wyzwanie-pomoz-innym oraz wysyłając zapytanie na maila charity@runmageddon.pl.